środa, 1 maja 2013

Zdrowy blok czekoladowy


 Gorąco polecam wszystkim czekoladożercom, zamiast sklepowych, niezdrowych słodyczy. Mój wybredny chłop był zachwycony! Blok wyszedł naprawdę przepyszny!
Przepis znalazłam tutaj. Lekko go zmodyfikowałam, aby było bardziej zdrowo :)

Składniki:
- 500 g mleka w proszku
- 250 g oleju kokosowego
- 3/4 szklanki cukru muscovado
- 1/4 szklanka wody
- 5 łyżek kakao
- ciastka belvita 5 zbóż
- jagody goji
- dowolne orzechy

W rondelku na małym ogniu rozpuszczamy margarynę, dodajemy cukier i czekamy, aż się rozpuści, dodajemy wodę, mleko w proszku i mieszamy, żeby uzyskać gładką masę, dodajemy kakao oraz pokruszone ciastka i inne dodatki. Ja radzę napakować tych dodatków ile tylko się da :D 
Masę przekładamy do wyłożonej folią spożywczą formy i wkładamy na przynajmniej 3 godziny do lodówki. Gotowe :)


Smacznego :)

3 komentarze:

  1. Ciekawa jestem jaki nadaje smak i konsystencję olej kokosowy. Wolałabym go uzyć od margaryny. :) Bo blok uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za wzięcie udziału w akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie spróbuj z tym olejem, naprawde warto :)

    OdpowiedzUsuń